بوابة إخبارية مستقلة | تأسست فى 2012
Search

مديرة مدرسة طه حسين بالنزهة: رفضت تفريغ معلمة من اللي عارفين السكة من الجدول فتم إستبعادي .. فيديو

مديرة مدرسة طه حسين_النزهة


طلبوا منها تفريغ مدرسة من الجدول في ظل وجود عجز شديد وصارخ في المدرسين .. المديرة رفضت .. وعشان المعلمة من اللي عارفين السكة تم تحويل مديرة مدرسة طه حسين الواقعة في جمهورية إدارة النزهة التعليمية إلى الشئون القانونية والشئون القانونية استبعدتها مجاملة للواسطة اللي مع المعلمة ..

السيد وزير التربية والتعليم .. تحولت الإدارات التعليمية في القاهرة إلى إقطاعيات ومناطق نفوذ .. ما جريمة هذه المربية الفضلى حتى يتم إستبعادها امجرد أنها تلتزم بإنتظام سير العملية التعليمية .. هل جريمتها أنها ليست من اللي عارفين السكة .. السيدة الفضلى مديرة مدرسة طه حسين وبشهادة الجميع كانت تنفذ تعليمات حضرتك بسد العجز في المدرسين لجعل المدارس جاذبة للطلاب ولما استغاثت برؤسائها استبعدوها ..

تفاصيل ما حدث مع السيدة إيمان مديرة مدرسة طه حسين واستبعادها لأنها رفضت تفريغ معلمة من جدولها لأن هناك عجز شديد في المدرسين تحكيها بنفسها: شاهد الفيديو:




تعليق واحد على “مديرة مدرسة طه حسين بالنزهة: رفضت تفريغ معلمة من اللي عارفين السكة من الجدول فتم إستبعادي .. فيديو

  1. shimaa magdy

    ميس ايمان السيده الفاضله و الام الحنون علي اولادنا كل الدعم و التقدير لحضرتك و ان شاء الله حق حضرتك هيبان اصل مش معقول مديره مدرسه شايفه شغلها علي اكمل وجهه و عمرها مقصره مع اولادنا في حق تعليمهم او مشاكلهم الوزاره هتستغني عنها بالسهوله دي
    ان شاء الله الحق هيبان و هترجعي لمكانك الصحيح مديره مدرسه طه حسين الابتدائيه و ما ربك بظلام للعبيد

    Reply

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *